Wednesday, November 19, 2008

Anouk - Who Cares

Did you ever wake up in the morning
With a freight-train running through your head
An empty whiskey bottle by your pillow
And a burned out unfinished cigarette
The night went up in smoke
Life is but a joke man
But I see nobody laughing

Did you ever live a day
Like the next day would never come
Blood's dripping on the floor, but who cares
Who needs you anyway
You're a stranger to yourself
And this ain't no joke man
But I can't stop laughing

[chorus]
Greedy, angry people make me
Run around in circles backwards
Down the lonely road that keeps me
Run around in circles

How I want to try again
Excuse me can you lead me
I just want to try again
Excuse me can you lead the way

Just take me by the hand
How I want to

Did you ever find yourself drowning
In a dark and crowded bar
The barman keeps on pouring and you're kissing everyone
The night will never end
'Cause my horse is still saddled up
That's why I am still laughing

[chorus]



На кого му пука

Събуждал ли си се сутрин,
влакче на ужасите препуска в главата ти,
празна бутилка уиски до възглавницата
и изгоряла недовършена цигара.
Нощта се стопи в дима,
животът е шега,
но никой не се смее.

Живял ли си някога
сякаш няма да има утре,
кръв капе по пода, но на кого ли му пука,
кой се нуждае от теб,
ти си чужд и на себе си
и това не е шега,
но не мога да спра да се смея.

Алчни гневни хора ме карат
да се лутам в кръг назад,
назад към самотния път,
където се лутам в кръг.

Как искам да опитам отново,
извинете, бихте ли ме водили?
Аз просто искам да опитам отново,
мола Ви, водете ме.
Просто ме хвани за ръка,
как ми се иска...

Давил ли си се някога
в тъмен и претъпкан бар,
барманът не спира да налива, а ти целуваш всеки,
нощта никога няма да свърши...
Конят ми все още е оседлан
и затова все още се смея...

Алчни гневни хора ме карат
да се лутам в кръг назад,
назад към самотния път,
където се лутам в кръг.

Как искам да опитам отново,
извинете, бихте ли ме водили?
Аз просто искам да опитам отново,
мола Ви, водете ме.
Просто ме хвани за ръка,
как ми се иска...

No comments:

Post a Comment