Wednesday, November 19, 2008

the Cure - Lovesong

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again

However far away I will always love you
However long I stay I will always love you
Whatever words I say I will always love you
I will always love you

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am free again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am clean again

However far away I will always love you
However long I stay I will always love you
Whatever words I say I will always love you
I will always love you



Любовна песен

Винаги насаме с теб
ме караш да се чувствам отново у дома.
Винаги насаме с теб
ме караш да почувствам отново целостта.

Винаги насаме с теб
ме караш да се чувствам отново млад.
Винаги насаме с теб
ме караш да говоря отново на майтап.

Каквото и да е разстоянието,
винаги ще те обичам
Колкото и да е времетраенето,
винаги ще те обичам.
Няма значение изказаното,
винаги ще те обичам,
винаги ще те обичам.

Винаги насаме с теб
ме караш да се чувствам отново свободен.
Винаги насаме с теб
ме караш да се чувствам напълно пречистен.

Каквото и да е разстоянието,
винаги ще те обичам
Колкото и да е времетраенето,
винаги ще те обичам.
Няма значение изказаното,
винаги ще те обичам,
винаги ще те обичам.

No comments:

Post a Comment